Πέμπτη 14 Αυγούστου 2008

Να 'ρθω και γω εκεί που σταυροπόδι οι λέξεις του Ανθρώπου και πίνουν τον πικρό καφέ... Τροφή των παντοίων ραμφών ποιητή στέργεις σε αιώνια πληγή...


"Μοιρολόι (ποιητές)"

Να 'ρθω και γω
εκεί που σταυροπόδι οι λέξεις του Ανθρώπου
και πίνουν τον πικρό καφέ
έχω βγάλει τα παπούτσια έχω πλύνει τα πόδια μου
για τα μάτια μου δε σας εγγυώμαι
κατείχαν πάντα την κατηφόρα των υδάτων
μπορώ όμως να πιάσω για λογαριασμό τους μια
γωνιά
κι ένα μαντίλι απ' την αρχή να ιδρυθώ;
Σας κοιτάω φωτογραφίες
τα χέρια συλλέγω στηρίγματα τα λόγια βλέμματα
γεια των λυπημένων ελαφιών που πελεκάνε
της μυρτιάς το κλαδί για ημιαξόνιο ονείρων

τραγούδι αλάτι τραγουδώ
μιαν ιαχή ορυκτή σιωπής τον ύμνο
κι εσείς που ακούτε την τρικυμία που αγαπώ
τη νύχτα αυτή της Τιβεριάδας τον ύπνο
μην πείτε σκυμμένοι στη γη των αστεριών ή του
υποκόσμου
εστέρεψε το δάσος των λωτών
και πότε ήταν φαρδύτερο ετούτο το στενό παράθυρο
του κόσμου

Τροφή των παντοίων ραμφών ποιητή
στέργεις σε αιώνια πληγή
δίχως ένα αντίδωρο κελάηδημα
μιαν πάροδο αγγέλων να σε πληρώσουν

Σωκράτης Ξένος
Ποίηση με ταυτότητα και ονοματεπώνυμο!

Η ποίηση του Σωκράτη είναι γνωστή στο δίκτυο, όπως και η σεμνότητα, η ευγένεια, το ήθος, η αισθητική, αλλά και οι χαμηλοί τόνοι του ποιητή. Η ποίηση του Σωκράτη προκαλεί δέος, θαυμασμό, συγκίνηση. Γραφή σύγχρονη, προσωπικό στυλ, ποίηση ιδιαίτερη, ξεχωριστή, που θα τη θυμάσαι γιατί δε σε συγκινεί στιγμιαία, αλλά σε δονεί και σε συγκλονίζει. Η ικανότητά του να εκφράζει με τόσο θαυμαστό τρόπο και τόσο δικό του τρόπο, αυτά που νιώθει, είναι μοναδική. Μου δίνει τη δυνατότητα διαβάζοντας κάποιο άγνωστο ποίημά του, εμένα του απλού αναγνώστη, να πω: Αυτό το ποίημα είναι Σωκράτης Ξένος! Και πόσοι μπορούν να το πετύχουν σήμερα αυτό; Ελάχιστοι...
Εύχομαι να είναι καλοτάξιδο το βιβλίο του και του εκφράζω από δω τα συγχαρητήριά μου, μαζί με την αγάπη μου και την εκτίμησή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: